Laatste week...

2 juni 2015

Lieve allemaal,

de laatste weken zijn omgevlogen! Sinds het bezoek van Rian en Jess heb ik veel gedaan. Eerst schoolopdrachten gemaakt en ingeleverd, en het ene laatste vak van hier afgerond. Na de deadlines was het natuurlijk tijd voor een feestje! Het eerste feestje was het 48HRS festival georganiseerd op de campus. De naam laat je denken dat het feest een volle twee dagen duurt, maar dat was niet het geval. Het waren alleen twee avonden.. Gelukkig was het daarom niet minder leuk! De week daarop begon het vijfde en laatste vak. Al snel besloot ik dat ik het vak zou laten vallen. Sinds ik toen al 4 vakken had gehad, en bijna zeker wist dat ik het vierde vak zou halen. Ik heb dus al 3.5 week zomervakantie! :) Sinds vandaag weet ik zeker dat ik het vierde vak gehaald heb, dus heb ik een goed besluit genomen. Afgelopen weken is het qua weer wel tegengevallen. We hebben veel regen en bewolking gehad en weinig zon. Hopelijk wordt het vanaf donderdag stralend weer! Ze voorspellen rond de 20 graden en zon! Zou erg leuk zijn als we de laatste dagen met alle ESN mensen buiten kunnen doorbrengen.

Mijn zomervakantie tot nu toe staat vooral in het teken van feesten en chillen haha! Verjaardagsfeestjes, corridor dinner, gewoon studentenavond uitgaan-feestje, afterparties en farewell dinner. Allemaal even leuk! Ook hebben we met een groepje op het laatste moment een kleine roadtrip gemaakt naar Kopenhagen afgelopen weekend. Geweldige stad! Ik kan niet echt een keuze maken over of Kopenhagen leuker is dan Stockholm of niet..

Nu is dan toch mijn laatste week ingegaan.. Over precies een week zit ik weer thuis op de bank en ik kan niet wennen aan dat idee haha! Na 5 maanden voelt Örebro ook als mijn thuis. Ik ga het zeker missen! Het is zo'n leuke tijd geweest :). Stiekem wil ik gewoon nog helemaal niet naar huis. Deze zomervakantie hier mag nog wel even doorgaan haha! Toch beloof ik bij deze dat ik volgende week het vliegtuig instap en al mijn vriendinnetjes en familie in mijn armen sluit!

Dit is het dan. Mijn laatste blogpost over mijn avontuur. Ook al heb ik het niet altijd even goed bijgehouden, ik vond het leuk om te schrijven en hoop dat de meesten het leuk vonden om te lezen :). Zo en dan ga ik nu volop genieten van mijn laatste week als uitwisselingsstudente en zie ik jullie allemaal weer in Nederland!

Liefs en tot heel snel!

1. Andries:
    4 juni 2015
    Hi schat, opnieuw een leuk verhaal met te gekke foto's, goed van om nog even snel naar Kopenhagen te gaan want dat had je niet willen missen. Helaas niet met veel zon maar wel veel plezier. Geniet van je laatste week, wij vinden het gezellig als je er weer bent, inclusief Sara ;x) tot snel en liefs uit sunny Castricum xx