Stockholm is always a good idea

4 maart 2015

Hee lieverds,

Het is alweer een maand geleden sinds ik wat geschreven heb. Ik kan me er alleen nog maar van herinneren dat het leuk is geweest haha! Een korte beschrijving:

feestjes, beetje school, Fifty Shades of Grey, Valentijns party, Valentijns verrassing van Rick, schoolopdrachten, Language cafe (voor Zweeds), deadlines, mijn verjaardag en bezoek van papa, mama en Hes. Oh en ook beetje FIKA.

Oeh en ik heb OMI gezien van het liedje ‘Cheerleader’. Hij kwam optreden in de club waar we meestal heengaan op woensdagavond. Het liedje is zeker weten één van de exchange liedjes haha! Gelukkig verveelt ie na weken nog steeds niet.

De familie als visite hier in Örebro was een feestje! We zijn samen stadjes gaan bezoeken rondom Örebro en hebben een flinke wandeling gemaakt in het ‘National Park’. Ook hebben we lekker gegeten in de restaurantjes. Op zaterdag hebben we mijn verjaardag gevierd en Stockholm verkent. Stockholm is een erg leuke stad en ik raad iedereen aan om keertje heen te gaan J.  Vandaag laatste opdracht ingeleverd voor de eerste periode, dus nu heerlijk weekend. Maaaaaarr morgen ga ik weer naar Stockholm, want Rick komt! Zo’n zin in! Alleen mijn koffertje inpakken en dan ben ik ready to go. Kamer is heerlijk schoon J. We hebben al een aantal dingen op de planning staan, namelijk naar de Ice Bar en het kasteel.

Vanmiddag heb ik trouwens de meest heerlijke moddercake gegeten (fika again)! En ik kreeg er zelfs een kaarsje bij van Roos en Jelmar. Ik hoop dat mijn wens uitkomt haha! Ik heb ook nog een heerlijke badjas gekregen als verjaardagscadeau. Te lief J. En mam, hij is in die mintgroene kleur. Ik loop er helemaal fashionable bij volgens de laatste trends.

Voor de komende weken heb ik ook alweer aantal dingen op de planning staan. Volgende week op 14 maart gaan we met zn vieren naar Lapland!! Ik hoop zo dat we het Noorderlicht gaan zien. Ik heb al foto’s gezien van mensen die nu heen zijn en ze staan op de foto met sleehonden, en puppies. Jullie weten nu welke foto’s je kan verwachten. Twee weekjes later komen Jessika en Rianne ook naar Stockholm. Zwaar leven…. Lekker shoppen! Daarvoor heb ik wel nog een tentamen, dus er gebeurd nog wel iets op school.

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en ga voorlopig echt niet weg! Ik merk wel dat het steeds lichter wordt en langer licht blijft. Dat is erg fijn. Het zonnetje komt ook steeds vaker door de wolken heen. Misschien begint het wel al lente te worden?! Al is er in maart nog steeds kans op sneeuw. We gaan het meemaken.

Ik zal proberen snel weer een stukje te schrijven. In ieder geval met wat leuke tips over Stockholm en misschien ook wel over Lapland (als ik daarna pas weer stukje blog schrijf..).

Kus

1. Manou Ruijter:
    6 maart 2015
    OMI gezien, jaaahoor;) Helemaal leuk! Fijn dat je met Rick bent nu! Veel plezier!
  2. Andries:
    10 maart 2015
    Hoi Lieverd, fijn dat je het zo naar je zin hebt. In ieder geval is je leven drukker dan ooit! Wij hebben het ook erg naar onze zin gehad in Zweden. Omgeving, mensen en Stockholm allemaal even leuk en relaxt. Heel veel lieve groeten, je moeder